شهرسئو

سئو تولید محتوا

۵‌و نیم نکته مهم سئو تولیدمحتوا برای سئوکاران

به احتمال ۹۰درصد شما یک سایت دارید یا مدیر چندین سایت هستید فکر کنید که ۷ مقاله مهم در سایت خود دارید که با آن می توانید مشتری خوبی را جذب کنید ولی مقالات شما در صفحه جستجو اول گوگل قرار ندارند! می خواهیم با روش سئو تولید محتوا همه ی آنها را به روشی بنویسیم و تغییراتی را باهم بر روی مقالات انجام دهیم که قطعاً به صفحه اول خواهند آمد 🙂

پس بیاید شروع کینم

شیوع نگارش محتوا

موتور جستجوی گوگل قبل از هر چیز به HEO  مقاله شما می پردازد پس آن را به صورت معنایی برای کاربران تولید کنیم و از استفاده بی مورد و اضافی در باره‌ی کلمه کلیدی خود بپرهیزیم و آن را برای مخاطب هدف خود بنویسیم چرا که علاوه بر امتیاز مثبت سئو از طرف موتور جستجو شما با این کار می توانید کاربر را زمان بیشتری در سایت خود نگه دارید و نرخ زمان حضور کاربر در صفحه(Dwell time) را بالا ببرید

 استفاده از اِلمانهای محتوا

  •  محتوا را به نحوه ای بنویسیم که بتوانیم از اِلمان لیست تکس در جای  مناسب خود  بسته به محتوا استفاده نمایید
  • استفاده از بولت یا دَش (در وردپرس فهرست نامیده میشود) برای توزیع زیرمجموعه‌های محتوا مانند همین بخش زیر مجموعه استافده از اِلمانهای محتوا
  • استفاده از جدول تاثیر به سزایی در اعتبار محتوا دارد پس بیاید فقط از نوشتن متن خالی صرف نظر کنیم و آن را با تمام امکانات بنویسیم

نحوه استفاده از کلمات کلیدی در محتوا

 خیلی از مرجع ها سال ۲۰۱۸ گفته شده بود که کمتر از ۲ درصد از کلمه کلیدی خود استفاده کنید یعنی در ۸۰۰ کلمه حداکثر ۱۶ کلمه کلیدی و باید بگویم که( به صورت غیررسمی اعلام شده و هیچ منبع رسمی توسط خود گوگل ندارد وبسایت هایی که این امر را اعلام بزرگترین های سئو جهان هستند مانند

و در سال ۲۰۱۹ به بعد گفته شد که در یک محتوای معمولی مثلاً بیش از ۸۰۰ کلمه فقط دو بار از کلمه کلیدی استفاده کنید و این امر در زبان غیرفارسی( انگلیسی و چینی و هر زبانی که گوگل اعلام کرده تا به بهترین شیوع به سئو معنایی آن محتوا را درک کرده است بر اساس تجربه ها، تحلیل و برسی های که انجام داده ایم بهترین بازخورد برای چگالی کلمه کلیدی در زبان فارسی را به شما میگوییم ،

شروع به ساخت استراتژی استفاده از کلمه کلیدی قلم و کاغذ خود را بردارید 

خب برای اینکه بتوانیم به شیوه صحیح رقیبان خود را در کلمه برسی کنیم باید ابتدا در آن کلمه که قصد بالا آمدن در آن را داریم در گوگل سرچ کنیم و ۷ سایت اولی که در آن کلمه در بالا هستن را برسی میکنیم (باید بگم که با برسی سه سایت هم میشه این کار رو کرد ولی برای اطمینان خاطر اینکار رو میکنیم که آمار دقیق تری بدست بیارم)

مقدار تعداد کلمات و کلمات کلیدی آنها را برسی میکنیم به این نحوه میانگین آنها را میگیریم

نام سایت رقیبتعداد کلمات مقالهتعداد کلمات کلیدی
سایت x۱۴۵۰۷
سایت y۲۰۰۰۱۶
سایت z۸۰۰۶
سایت h۱۲۰۰۲
خب حالا باید میانگین تعداد کلمات مقاله را بدست بیاوریم با این روش بیشترین تعداد کلمات ۲۰۰۰ + کمترین تعداد کلمات ۸۰۰ /تقسیم بر ۲ که برابر میشود با ۱۴۰۰ کلمه میانگین پس باید یک محتوا ۱۴۰۰ کلمه ای تولید کنیم و در ادامه تعداد میانگین کلمه کلیدی را هم با جمع مقدار ماکسیموم و مینیموم و تقسیم بر دو بدست میاوریم سپس شروع به نوشتن محتوا میکنیم.
تصویر سازی در سئو تولید محتوا

  استفاده از تصاویر در محتوا

به عنوان مثال باید بگویم که در یک مقاله ۸۰۰ کلمه ای مناسب است که بیش از سه تصویر در جای مناسب خود استفاده کنیم به صورتی که بتوانیم مفهوم آن مقاله را در ذهن مخاطب هدف خود تصویر سازی کنیم و این نکته مهم را بگویم که استفاده از تصاویر حتماً باید دارای تگ alt در تگ ایمیج باشند زیرا گوگل  از ۹۰ درصد روی این عمل اهمیت بسزایی را قائل می شود که در وردپرس این تگ در بخش رسانه ها وقتی روی تصاویر کلیک می کنیم تکس باکسی با نام متن جایگزین می باشد.

ساخت ظاهری زیبا برای مقاله

  در مقاله خود باید کلمات کلیدی مورد نظر را با استفاده از رنگ ها در ویرایشگر متن رنگ خاصی ببخشید و کلمات کلیدی را بولد و ایتالیک نماییم چرا که در سئو محتوا اهمیت زیادی دارد

نکته ۵ و نیم بسیار مهم

همین الان شروع به نوشتن محتوا ارزشمند کنید چرا که شنبه ای در راه نیست !

برای روحیه ما نیاز به نظرات شما عزیزان داریم از فیدبک هاتون روحیه میگیرم از قسمت نظرات هر سوالی دارید بپرسید ممنون از وقتی که گذاشتید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *