محتوای همیشه سبز یا Ever Green Content :به محتوایی گفته می شود که هرچند مدت یکبار باید به روز رسانی شود این نوع محتوا دارای کلمات کلیدی مهمی برای کسب و کار شما می باشد چرا که ترافیک ارگانیک بالایی را برای شما خواهد داشت .
چند دلیل ساده برای مهم بودن محتوای همیشه سبز !
اگر محتوای همیشه سبز ، عالیی را نگارش کنید از سایت های دیگر به آن لینک های زیادی داده میشود و این باعث افزایش رتبه سایت شما در موتور جستجو گوگل و دیگر موتور های جستجو می شود. آیا این عالی نیست ؟! (بلکه خارق العاده است)
از دیگر ویژگی محتوای همیشه سبز می توان به این اشاره کرد که شما در آن مقاله ای که تولید کردید بسیار اطلاعات زیاد و دقیقی دارید و تجربه شما را نمایش میدهد وباعث به رخ کشیدن قدرت شما می شود و در نهایت اعتماد خوانندگان نسبت به شما را افزایش می دهد
محتوای همیشه سبز شامل مطالب زیر نمی شود !
- متن اخبار
- آمار و ارقام های موجود که در هر ثانیه امکان تغییر دارد
- مقالاتی با تکیه بر تمایلات کاربران حاظر
- مقالات در مورد یک فصل خواست
محتوای همیشه سبز شامل چه چیز هایی می شود ؟
- مقالات How To
- لیستی از منابع
- بهترین نکات
- برسی محصولات
- ویدیو
در دسته بندی های بالا شما قدرت بیشتری برای تولید کردن محتوای همیشه سبز خواهید داشت اما دلیل بر اینکه نوع مقالات به خودی خود از دسته بندی محتوای همیشه سبز هستند نیست.
پس بیاید و اولین محتوای همیشه سبز (Ever Green Content)کسب و کار خود را نگارش کنید و ترافیک ارگانیک خوبی برای کسب و کار خود بدست آورید.
نگاهی به تاریخچه محتوای همیشه سبز
ناگفته نماند که این نوع محتوا پادشاه پادشاهان هست زیرا که همه شما بی شک میدانید در بحث سئو محتوا پادشاه است و محتوای همیشه سبز چند پله بالاتر از محتوای معمولی که بصورت پست در سایت خود قرار می دهید هست.
گوگل با به وجود آوردن الگوریتم پاندا اهمیت محتوا را به رخ کشید
کلمه همیشه سبز ریشه در طبیعت دارد چرا که درختانی وجود دارد مانند درخت کاج که در تمامی فصل ها رنگ آنها سبز هست و هیچ وقت برگ های خود را از دست نمی دهد و میتوان این را به به ترافیک ارگانیکی که همیشه بدست میاورید از محتوای همیشه سبز خود تشبیه کنید.
اهمیت محتوای همیشه سبز
با توجه به توضیحاتی که از ویژگی های محتوای همیشه سبز در همین صفحه بیان کردیم میتوان نتیجه گرفت که این نوع محتوا شامل تمامی موضوعاتی است که جمعیت بزرگی از انسان ها در تمام دوران زندگی و یا بخش زیاد از آن به این نوع محتوا نیاز دارند. اگر از این زاویه به محتوای همیشه سبز نگاه شود تولید چنین محتوایی میتواند همانند یک سرمایهگذاری بلندمدت برای جذب مخاطبان و بازدیدکنندگان به سایت و موفقیت در فعالیت های بازاریابی محتوایی شود.
بیشتر سایت های مرجع از محتوای همیشه سبز استفاده میکنند که میتوانید در زیر نام سه تا از آنها را ببینید :
- wikipedia.com (دانشنامه آزاد)
- imdb.com (ای ام دی بی : وبسایت امتیاز دهی به تمامی فیلم های جهان)
- ehow.com
ممنون از آموزشی که در شهرسئو خواندید
7 دیدگاه دربارهٔ «محتوای همیشه سبز چیست ؟»
مقاله خوبی بود در مورد تولید محتوای همیشه سبز ممنونم اگر امکانش هست در مورد سایت مپ بصورت کامل قرار بدید
بزودی مقاله ها قرار میگیرن روی سایت ممنونم که شهر سئو رو دنبال میکنید
میشه میشه چند تا محتوای همیشه سبز به عنوان مثال به ما نمایش بدید
مرسی مطلب مفیدی بود
مرسی مقاله خوبی بود
سوالی برام پیش اومده محتوای همیشه سبز هر چند وقت یکبار باید به روز رسانی بشه و اینکه چقدر داخل نتایج گوگل وقتی تغییر پیدا میکنه محتوای تولید شده افت از نظر سئو داره اولش ؟
خیلی موثر بود ممنون❤👑
سلام، محتوا پس کی به روز میشه ؟